Tengeri medve

Tengeri medve

Búcsúzó

2021. szeptember 19. - lovjanek

Dunapataj/Szelidi tó, szeptember 19.vasárnap

 

Igen, kedves olvasó, nem Vonitsa. Múlt héten gondoltam egyet és harmadszorra is módosítva a kidaruzás időpontját, szépen haza jöttem. Nem tudom, okos döntés volt-e, de valahogy belém bújt a kisördög, fáradt is voltam, lassan azért ott is szezon vége van, szóval hírtelen elég volt.

Tartozom egy bocsánatkéréssel a bő egy hónapos halgatás miatt, de ezredszerre is csak ismételni tudnám, újdonságok nem történtek. Igaz, az utolsó két hétben voltak vendégeim, de ugyan azokat a rövid köröket tettük meg, mint már olyan sokszor ( Lefkada csatorna, Meganissi, One House Bay, Ithaka, Nidri, kb. ennyi).

Nem is szaporítom a szót, viszont búcsúzóul mellékelek két drón videót, amiket egyik utolsó vendégem készített, szerintem érdemes végig nézni őket ( az egyik kb 4 perc, a másik 1), amúgy a kedvenc és sokszor emlegetett Abelike öbölben készültek.

Aztán mi lesz jövőre, sokadik „utolsó” szezonban, majd meglátjuk. Köszönöm néhány lelkes olvasóm türelmét és biztatását, magamtól még ennyit sem blogoltam volna.

DJL0035

DJL0036

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr3116693808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása