Tengeri medve

Tengeri medve

A türelem erényének gyakorlása

2017. június 15. - lovjanek

Kassandrea, június 15, délután

Jelenleg a fenti városban (ami amolyan járási székhely szerűség, Skionitól kb 25 km-re) egy bezárt kávézó teraszán és WIFI-jén „ülök”, de kezdem az elején.

Tegnap éjszaka nem sokat aludtam, mert este 10-kor hatalmas villámlással és mennydörgéssel, ha nem is vihar, de zivatar érkezett, ami azért okozott izgalmat a horgonyok, kikötő kötelek, pufferek világában, és nem csak nálam, szomszédaimnál is ( voltak bőven 20 csomó feletti széllökések, ráadásul oldalról). Nagyjából 2 körül aludtam el ( addigra teljesen lecsendesedett a dolog, viszont az őrködés közben főztem egy kávét, és akkor meg attól nem tudtam elaludni).

Szóval a szokásosnál sokkal később ébredtem, egy rövid úszás és a reggeli szertartások után azt vettem a fejembe, hogy utána járok ennek a modem/internet problémának. De közben már dél lett, viszont megtudtam, hogy 13 órakor van busz Kasszandreába, ahol – talán - találok megfelelő céget.

Rájöttem, ez ugyan az a busz, amivel tavaly Marciék esküvőjére indultam, csak most sokkal kevésbé hangulatosan, nem a falu közepén, a tavernák asztalai között, hanem szabályosan, a falu szélén, az országúton lévő megállóban állt meg. Ez azért sokat levett a dolog ízéből. Na némi késéssel ( kb 10-15 perc) meg is jött a busz, ami nagyjából 2-re ( vagy pár perccel utána) ért Kasszandreába, vagyis amikor pont minden és mindenki bezár a mesimeri miatt ( a szieszta görög neve).

Konkréten 6-ig kell várnom, hogy kinyisson az internetes bolt, és 8-kor lesz busz visszafelé. Tehát a mai nap teljesen rámegy erre az egyszerű ügyre, és még egyáltalán nem biztos, hogy sikerrel fogok járni. Persze az ilyen kalandok a költségeket is növelik ( a busz jegyen felül), hiszen mi jobbat tudtam csinálni, mint keresni egy gíroszost, hogy egyek valamit - az még szerencsére nyitva volt, hasonlóan a kávézóhoz, ami előtt ülök, és még zárás előtt kaptam egy sört is WIFI-kód mellé. És félek, estig kell szerezni még egy sört.

Amúgy ez a hely nem a tengerparton van, tehát még a strandra sem lehet lesétálni.

Amúgy is nyafogtam, hogy már nem tudok mit kezdeni magammal és csak a családot várom, hát most sikerül egy egész napot a semmibe küldeni, de sebaj, hiszen ez a mediterrán!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr5612598137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása