Tengeri medve

Tengeri medve

Platarias

nyúlfarknyi írás, csak a két kép miatt

2016. augusztus 22. - lovjanek

Korfu, augusztus 21.

A Fanari öbölből azzal búcsúztam, hogy egy darabig nem jelentkezem. Most mát Korfun vagyok, este megyek vendégeimért a repülőtérre. Az elmúlt három napot Platariasban töltöttem, ez a szárazföldön, nagyjából Korfuval szemben lévő falu. Tavaly ott vettem fel Szabados Erikáékat, ezen kívül még arról "nevezetes", hogy szintén tavaly, családom hölgytagjai ott borultak a vízbe a bocival, esti tavernázáshoz kiöltözve, kisminkelve.

Nyugis pár nap volt, takarítottam, vizet, gázolajat, áramot tankoltam. És kicsi a világ, találkoztam a még májusban Kean megismert angol ex-katonával, Geoffrey-val, így ismerős társaság is volt.

Hát ennyi, de a szobrocskák megérték. 

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr6511070240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása