Tengeri medve

Tengeri medve

Purhab birkák szentképekkel

2016. április 24. - lovjanek

 

 Nagyon szégyenlem magam, felborítom az időrendet, de egyszerűen nem tudom megállni.

Még mindig április 18. hétfő van, és elvileg az elmúlt hét eseményeiről kellene beszámolnom, de a mellékelt egy kép miatt kivételt teszek.

Elmentem a vonitsai benzinkútra gépzsírt vásárolni ( meg a hajóhoz szállítandó gázolajról alkudozni, de az most nem érdekes), és haza felé jövet az egyik háztartási/elektromos stb bolt előtt, a járdán megláttam egy birka sütő berendezést ( rozsdamentes láda, villanymotorral hajtott nyárssal), rajta a kettő darab állat-imitáció purhabból. Persze jó szokásomhoz híven fényképezőgép nem volt nálam, így újra visszamentem. Viszont addigra a bolt bezárt, pedig csak 7 óra volt, talán úgy gondolták, ezen a hétfő estén nem fog fogyni sem a mosógép, sem a kakukkos óra, de még a birkasütő sem. Nagyon mérges lettem, amikor szerencsére megláttam, hogy a szerkezet csak bekerült a bolt belső terébe, és a kirakaton át sikerült lefényképezni. Talán így még jobb is, tekintettel az előtérben lévő szentképekre, meg a sarokba támasztott partvis is hozzátartozik a hangulathoz.

imgp6006.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr118659522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása