Tengeri medve

Tengeri medve

Vendégváró muszaka

2015. július 23. - lovjanek

Kajáimról, főzőcskéimről is már sokszor írtam, de nem tudom megállni, hogy legutóbbi művemet bemutassam.

Már csak azért is, mert leendő vendégeim számíthatnak rá :) Muszaka szerűségnek indult, de besamelmártás nincs rajta. A lényeg, hogy krumplit, padlizsánt, cukkinit, paradicsomot, hagymát, fokhagymát, pici húst jól megfűszerezve, olivával jól meglocsolva leraktam a tepsiben, sajtszeleteket is tettem a tetejére, vagy egy órát sütöttem fólia alatt, utána fedő nélkül pirítottam, és a képen látható eredmény lett belőle.

Finom volt, pedig mindent találomra dobáltam bele. Ez is lehetne akár török vagy közel-keleti is, minden esetre a hasonló cuccok a tavernában 8-10 EUR körül vannak és semmivel sem jobbak! A majdani vendégeim nem fogják megúszni!

imgp5746.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr297641892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása