Tengeri medve

Tengeri medve

Kis Odüsszeia – egy mazochista hajónaplója III.

Kellemes éjszaka

2015. június 24. - lovjanek

Június 17. szerda. Az éjszaka végül nagyon jól alakult.

Valamennyire visszaélénkült a szél, a dübörgés, recsegés, csapkolódás, imbolygás (motorozva sokkal jobban imbolyog a hajó, a vitorlákon lévő nyomás ad valami támasztékot) pedig a kimerültség miatt annyira idegesített, hogy hajnalban visszahúztam a vitorlákat, és ha lassabban is, de motor nélkül, békésen haladtam. Éjszaka 4-től 9-ig majdnem egyfolytában aludtam is.

A reggeli tisztálkodáshoz akartam vizet meríteni, amikor a műanyag vödör füle leszakadt. Egy vízből mentési gyakorlat sosem árt, visszafordultam és próbáltam kihalászni, de a csáklya lecsúszott a pereméről, egyre több víz került bele, és végül lassan elsüllyedt. Én meg mentőmellény, bekötés stb. nélkül rohangáltam az imbolygó fedélzeten... Jobbnak láttam abbahagyni, mielőtt én is a tengerbe kerülök. A múlt héten, Marciékkal, volt egy hasonló eset, de akkor egyszerűen bementem a vödörért a vízbe.

Ez után az incidens után elfogyasztottam szerény tükörtojás reggelimet az utolsó két tojásból - nem is néz ki rosszul! Mint korábban írtam, élelmiszer készleteim igen szerények voltak már induláskor is, még van 2 db halkonzerv, pár szem krumpli, paradicsom, hagyma, rizs és spagetti, ezekből kell valamit kihoznom. Lehet, hogy Prevezában kirúgok a hámból és eszem egy stifádót vagy szuflakit, a lényeg, hogy hús legyen, meg majd főzök egy levest is.

imgp5649.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr167563804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása