Tengeri medve

Tengeri medve

Térkép beszerző kirándulás

2015. május 15. - lovjanek

Tegnap Spyros elég korán érkezett, és szépen megkért, vagy inkább röviden elküldött (bye ­bye János), hogy ne mászkáljak körülötte. Ugyanakkor tényleg egyre látványosabb eredménnyel dolgozott egészen este hatig.

Először elmentem úszni, aztán rájöttem, hogy egy újabb prevezai átruccanás teljesen felesleges, viszont szerettem volna pár térképet. Továbbá a hagyományos, papírtérkép alapú navigációhoz szükséges - magyarul, ha jól tudom osztókörzőnek nevezett - eszközt venni. Jellemző, hogy egyik sem volt kapható a kikötő hajósboltjában, ezért elbuszoztam Lefkasba, ahol volt két órám a visszaindulásig.

Sajnos csak a közőt tudtam megvenni, utána sétálgattam. A helyet amúgy ismerem, már háromszor vagy négyszer voltam ott. Fényképeztem is: kis halászhajók, a charteres turistáknak előkészített katamaránok tömege (a képen csak a töredékük látszik) és az igen ízléses, kovácsoltvas és bádog kombinációjú harangtorony, ami ráadásul egy több száz évesnek látszó templomhoz tartozott.

Majd egy másik templom, békés szomszédságban a helyi kommunista párt irodájával - gondolom az lehet a sarló­kalapács alapján. Aztán megkoronázandó a kirándulást, igen nagy luxust engedtem meg magamnak, ittam egy korsó csapolt sört, amiben Budapestről történt indulásom óta nem volt részem!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr457456058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása