Tengeri medve

Tengeri medve

Egy ünnepi ebéd

2015. május 07. - lovjanek

Szombaton kedvenc hentesemnél ráböktem egy darab csontos húsra, amit sertés karajnak gondoltam, és kértem belőle két szeletet.

Megfűszereztem, kisütöttem, mellé dobtam némi krumplit, természetesen görög salátát (egy darab fetával), két pohárka recinát, és mennyei hétvégi ebéd kerekedett belőle! Ízlelés alapján különben borjúkaraj lehetett a husi. Mellékelve a menü a cockpit-asztalon.

imgp5445.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr727431882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása