Tengeri medve

Tengeri medve

Rhea of Nyborg

2015. május 06. - lovjanek

Már említettem, hogy a szomszéd kikötőben folyt a Rhea of Nyborg nevű fa, brigg (vagy schonerbrigg) vitorlázatú hajó karbantartása.

Pont amikor délben visszaértem Prevezából, megkezdődött a vízre tétele. Az egész egy órát sem vett igénybe, a sétálós daru szépen lassan elvitte a sólyához, leengedték, a két öreg (már írtam, hogy összesen egy néni és egy bácsi képezi a legénységet) beszálltak, motort indítottak, és már mentek is, természetesen először csak át Prevezába, ahol még további fotókat készítettem. Rákerestem a neten is, 1900 körül épült, a környéken chartarezik, heti 12 000 EUR-ért kivehető, 10 utas fér el rajta öt kabinban. Egy  ilyen régi hajó-mániásnak, mint én, már ez egy maradandó élmény volt, hosszabban nem is taglalom, beszéljenek a képek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr547431860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása