Tengeri medve

Tengeri medve

Taormina (június 2-3)

2015. június 05. - lovjanek

Mint az előző bejegyzésben írtam, Taormina alatt horgonyon töltöttük az időt.

Ugyan pár mérfölddel délebbre, az amúgy nagyon bájos, nem turistás, Riposto nevű városkába motoroztunk át gázolajért, és maradhattunk volna egy kikötőben, de hamar kiderült, hogy 75 EUR lett volna egy éjszaka. Ezt közös megegyezéssel elvetettük, és visszapöfögtünk Taorminához. Itt legalább bele tudtunk lesni a helyi életbe, a hangulatba. Ami természetesen nagyon laza, nagyon olasz, nagyon mediterrán - tehát nekem tetszik! :)

Csontváry színházába nem jutottam föl, nagyon nem is törtem magam a turista forgatagban, de sokat sétáltam a városban és igyekeztem fényképezni is. Például a tengerparti sétány és utcácskák mellett egy igazi kovácsműhelyt, ami szintén a parti sétányon van, és a vasútállomás belsejét, ami akár múzeum is lehetne.

Aztán kényelmesen elhajóztunk Cataniába, ahonnan Janó haza repült, én pedig várom kisebbik fiamat és a barátnőjét, akik ma délelőtt érkeznek. Hamarosan el is indulok eléjük a reptérre!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr447517090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása