Tengeri medve

Tengeri medve

Mozgalmas délelőtt, főleg kajákkal

2015. április 27. - lovjanek

Arról már tegnap beszámoltam, hogy hajóval együtt átkerültem a kikötő romtelepére. De ennek is van hangulata: reggel 7 óra után, amikor kitápászkodtam a hajóból, éppen a vizes blokkba indulóban, a kerítés mögött nagy kolompolással megjelent a szomszéd tehéncsordája. Annyira elámultam, hogy fényképezni is elfelejtettem. Tehát kutyák, csacsik után a szarvasmarhák is megvannak, tiszta falusi hangulat.

Aztán megjelentek a szakemberek, és elkezdődött végre a hajó aljának csiszolása, pontosabban homokfúvózása. Az eddigi eredményről mellékelek is egy képet. Mivel igen egészségtelen és mocskos az egész (a fedélzet is tiszta fekete por), Spyros mester azt tanácsolta, ne tartózkodjak a közelben. Amúgy sem vágytam rá, tehát maradt a szokásos kirándulás Preveza-ba. Kicsit elkalandoztam az eddigi útvonalakhoz képest, de érdemes volt. Egyrészt találtam egy nagyon szimpatikus hentest, ahol más a cuccok kinézete és az egész környezet, mint a szupermarket húsos-pultjában. Továbbá láttam olyan üzleteket, műhelyeket, amik otthon már szinte ismeretlenek: cipész, szabó, mosoda, mindenfélét javító akármi, talán lakatos. De ennél is fontosabb, hogy meg akartam már nyirbáltatni a szakállamat, három női és kettő férfi fodrász is elhajtott különféle, számomra érthetetlen magyarázatokkal, míg a végén eljutottam Panos-hoz, aki ingyen(!!!) legépelte egy perc alatt. Na akkor most beszéljünk megint a lehúzásról? Annyira örültünk egymásnak, hogy le is fotóztam: Panos a büszke borbély műhelyében.

 

Bár keményen elhatározott, tervezett napi költségvetésem nem engedné meg, de a poroló műhelytől valahova el kellett menekülnöm, így most a kikötő melletti tavernában ülök, és kirúgtam a hámból, mert hetek óta először sört kértem. A változatosság kedvéért ahhoz is kaptam egy tálkát, olajos-citromos-zöldfűszeres halacskákkal.

Ha már az evés-ivás körül forog  a téma: minden nap megcsodálom, ahogy délelőtt 10 körül megtelnek a kávézók, a nyugdíjas tatáktól a diáklányokig mindenki ott ül. És nem minden utcasarkon, hanem szinte minden házban van egy kávézó (puccosabb, dizájnos, egyszerűbb, lepukkantabb,  hagyományos), na  meg cukrászda is bőséggel, mert az édességet is nagyon szeretik. Van is rendesen feneke nőknek, férfiaknak egyaránt!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerimedve.blog.hu/api/trackback/id/tr27392002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása